onsdag den 10. april 2013

En lille ny yogi har set dagens lys



Kæreste allesammen.

Livstegn til jer fra en yogini. Et menneske, som nu også bærer titlen "mor".

Onsdag d. 27. marts kl 8.42 blev Emil født i hyggelige omgivelser i vores hjem til en kold solskinsdag. Den lille yogi vejede 3950 gr og målte 53 cm ved ankomsten til verden. Han er en lille kraftkarl, som fra begyndelsen har kendt til glæden ved at spise og sprænger nu sundhedsplejerskens kurve for vægtforøgelse.

Det er en vidunderlig og ubeskrivelig følelse at være mor til dette lille væsen, som allerede nu har vendt op og ned, ikke blot på nat og dag, men på hele livsperspektivet for både sin mor og far. Jeg er taknemmelig for, at Emil er i mit liv og forventer at lære de vigtigste lektioner i livet fra ham hver eneste dag.

Mange tusinde tak for alle de hilsener, som er nået frem til mig via FW, Yogacentralen og mine yndlings-yogasale. Tak for jer.

Jeg har en masse yoga/pilatesplaner i støbeskeen og begynder jo ganske snart at undervise så småt igen. Jeg vil herinde holde jer opdateret på, hvad jeg har oppe i ærmerne, og jeg håber, at I fortsat vil velsigne mig ved jeres tilstedeværelse i min undervisning. Jeg savner jer og jeg glæder mig helt vanvittigt meget til at se jer allesammen igen.

Namasté fra en lykkelig Louise


Ingen kommentarer:

Send en kommentar